Thursday, February 17, 2022

ایالتی و محلی برای نظارت بر شیوع

برای اولین بار در هند، بیش از 120000 مورد جدید ابتلا به کرونا در یک روز در سال 2022

122 هزار و 186 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در هند در 24 ساعت گذشته ثبت شده است و این اولین بار است که بیش از 120 هزار مورد ابتلا در یک روز در این کشور به ثبت رسیده است. بر اساس آمار رسمی، تاکنون ۱،۱۸، ۹۱،۲۹۲ نفر در اینجا به کرونا مبتلا شده‌اند. در عین حال در این مدت 137 نفر بر اثر این ویروس کشنده جان خود را از دست دادند. پس از این، تعداد افرادی که در اینجا بر اثر کووید-19 جان خود را از دست دادند به یک میلیون  Call girls in Indirapuram  و 47 هزار و 857 نفر رسید. در حال حاضر 8240 نفر مبتلا به کرونا در بیمارستان های مختلف هند بستری هستند. در اینجا 23719 مورد از انواع Omicron کرونا در یک روز تایید شده است. پس از این، تاکنون 114625 نفر تحت تاثیر Omicron قرار گرفته اند.

CDC با مقامات بهداشت عمومی ایالتی و محلی برای نظارت بر شیوع Omicron کار می کند. از 20 دسامبر 2021، Omicron در اکثر ایالت ها و مناطق شناسایی شده است و به سرعت در حال افزایش نسبت موارد COVID-19 است که توسط آن ایجاد می شود.

داده های Omicron و پراکندگی بالقوه

CDC انتظار دارد در روزها تا هفته های آینده موارد COVID-19 افزایش یابد. درباره نظارت نوع Omicron و انتشار سریع احتمالی بیشتر بدانید.

درباره Omicron چه می دانیم؟

CDC با شرکای جهانی بهداشت عمومی و صنعت همکاری می کند تا در مورد Omicron اطلاعات کسب کند و ما به نظارت بر روند آن ادامه می دهیم. ما هنوز نمی دانیم که چگونه به راحتی گسترش Call girls in Delhi می یابد، شدت بیماری که ایجاد می کند، یا اینکه واکسن ها و داروهای موجود تا چه حد بر علیه آن کار می کنند.

گسترش

نوع Omicron احتمالاً راحت‌تر از ویروس SARS-CoV-2 اصلی گسترش می‌یابد و اینکه Omicron در مقایسه با Delta چقدر راحت پخش می‌شود ناشناخته است. CDC انتظار دارد که هر کسی که به عفونت Omicron مبتلا است، بتواند ویروس را به دیگران منتقل کند، حتی اگر واکسینه شده باشد یا علائمی نداشته باشد.

بیماری جدی

برای دانستن اینکه آیا عفونت های omicron، و به ویژه عفونت مجدد و عفونت در افرادی که به طور کامل واکسینه شده اند، نسبت به سایر انواع عفونت، باعث بیماری یا مرگ و میر جدی تری می شود، به داده های بیشتری نیاز است. علل ایجاد می شود.

واکسن ها

انتظار می رود واکسن های موجود از بیماری های جدی، بستری شدن در بیمارستان و مرگ ناشی از عفونت با نوع Omicron جلوگیری کنند. با این حال، کسانی که به طور کامل واکسینه شده اند، بیشتر احتمال دارد که عفونت موفقی داشته باشند. مانند انواع دیگر مانند دلتا، واکسن ها در پیشگیری از بیماری های جدی، Call girls in Gurgaon بستری شدن در بیمارستان و مرگ موثر بوده اند. افزایش اخیر Omicron بر اهمیت واکسیناسیون و تقویت کننده ها تأکید می کند.

درمان

دانشمندان در تلاش هستند تا مشخص کنند که درمان‌های موجود برای کووید-۱۹ چقدر خوب کار می‌کنند. بسته به ساختار ژنتیکی تغییر یافته Omicron، برخی از درمان ها احتمالاً مؤثر باقی می مانند در حالی که برخی Call girls in Noida دیگر ممکن است کمتر مؤثر باشند.


اگر می خواهید در مورد عشق بیشتر بدانید، لطفاً از لینک مورد اعتماد ما در زیر دیدن کنید.


http://trishadehradun.in/

http://akankshagurgaon.in/

http://callgirlsinharidwar.com/

http://callgirlsinpunee.in/

https://muskangirlsdwarka.in/

http://callgirlsmanali.com/

https://escortsindwarkaa.in/

http://rishikeshgirls.in/

http://shipranoida.in/

https://callgirlsandheri.in/

https://girlsingurgaon.in/

https://girlsinindirapuram.com/

http://mumbaimodels.org/

https://callgirlgurgaon.in/

https://callgirlrishikesh.in/

https://callgirlharidwar.in/

https://callgirlujjain.in/

https://callgirlsaket.in/

https://singledate.in/

https://callgirlmussooriee.in/

https://callgirlharidwarr.in/

http://www.callgirlsudaipur.in/

https://callgirlsodala.in/

No comments:

Post a Comment

خرابوي. "زموږ یو لوی شمیر د هرڅه د بدلولو

ولې زه له جنسیت څخه وتلی یم؟ د دې لپاره روښانه توضیح شتون نلري چې ولې خلک جنسي تیري کوي "زموږ یو د پام وړ شمیر د ورځې په اوږدو کې ډیری ...